Tuesday, December 13, 2011

UNPUBLISHED POST - semester 3

Diwaktu tengahari yang hening, saya berlegar-legar di belah tepi Matahari. Saya menikmati roti gulung berharga 80sen bersama Nescafe Tarik. Sedang asyik menikmati makanan, saya terserempak dengan kenalan saya haritu bernama Makayla.

"hye Makayla, lama tak nampak apa khabar"

Makayla menjawab,
Hye Zickler, i'm fine just quiet busy di hujung-hujung semester ini. Remember my friend, Henry Goldberg.

Saya Menegur Henry,
Hye, Henry, saya zickler, untuk pengetahuan awak, saya lah yang paling jambu di padang mahsyar, nombor dua Yob Dagor, dan nombor tiga Ismael Catalan.

Henry membalas,
Yeah, i'm sure about that facts. You sekarang ni I tengok busy jer... You ada buat part time ke?

Aku menjawab soalan Henry
Henry......
Saya sangat busy di seluruh galaksi ini, malah ia bukan bermula di galaksi ini, sejak saya di bangku sekolah lagi saya dah biasa dengan Industri Busy ini. Semasa dibangku sekolah, saya dilantik menjadi pengawas perabot. Sangat Busy.

Kerja ini sangat mulia dan memahirkan anda dengan teknik-teknik perkayuan yang betul. Setelah graduasi saya berjaya membuat barangan perabot daripada rotan. Oh ya, untuk pengetahuan, Sekarang saya supplier rotan yang utama di Sekolah Bandar Baru Sentul (2).

____________

Ini ialah post berkait. aku pon tak tau dengan yang mana satu

2 comments:

  1. terbaik ar kimon,lama ko x update blog..:D

    ReplyDelete
  2. aku dah tak minat la main blog. aku main mahjong skang. bwahaha

    ReplyDelete